poniedziałek, 2 maja 2011

Metamorfoza xxxLadyAngelxxx

Moja pierwsza metamorfoza (może nieudana) ale sami ocenicie :) Zrobiłam metamorfozę xxxLadyAngelxxx. Na początku...No mi się tak w połowie podoba ;dd No ale nie jest tragicznie :) Zobaczcie:


No makijaż jest OK, ale fryzura strasznie mi się nie podoba. Niektórzy uznają, że po metamorfozie wygląda gorzej, ale każdy ma swoje zdanie :) Więc to jest przed metamorfozą...




























A to jest po metamorfozie:


Makijaż jest wiosenny. Zielony cień do powiek. Do tego odrobina różu. Szminka także ma charakter wiosenny. Dodałam czarną pasemkę i okulary przeciwsłoneczne. Jednocześnie makijaż wiosenny i wyjściowy :)


























Więc teraz strój. Hmmm...Jej poprzedni strój jest ładny, ale taki prosty ;d Ja osobiście lubię takie bardzo skomplikowane stroje ;pp Miała na sobie Hot Buysa, którego wszędzie szukam za przyzwoitą cenę i nie mogę znaleść ;pp Jeśli ktoś tanio sprzeda niech pisze w komentarzach. Dobra, wracam do rzeczy ;dd Zobaczccie jak wyglądała xxxLadyAngelxxx przed metamorfozą:






Mi się podoba ale daję 9/10 ;d Teraz po metamorfozie:




































To po metamorfozie. Mi się bardzo podoba. Luźne na miasto. Uwielbiam torebki przez ramię :) Do obcisłego topu dodałam powiewną narzutkę. Do tego ciemno- granatowe rurki. Szpilki doskonale pasują do narzutki :) Do tego wszystkiego dodałam naszyjnik z diamencikiem (możecie go nie widzieć ale to taka kropka ;p)










Ok to był mój pierwszy post z metamorfozą. Mam nadzieję, ze się podobało :) Zapraszam do komentowania :) Pozdrawiam xxxLadyAngelxxx :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz