poniedziałek, 2 maja 2011

Metamorfoza misiaczek.girl

Cześć :) To znowu ja ;p Teraz zrobie metamorfoze misiaczek.girl. Tak szczerze to ona mi się podoba więc mogę  ją zrobić gorzej xD  Ok więc to jest przed metamorfozą:


Fryzura mi się osobiście nie podoba ;p Ale makijaż jest bardzo ładny. Daję 9/10 :)














A to po metamorfozie:



Jak mówiłam mogę ją zrobić brzydszą ;p Ta fryzura mi się bardziej podoba ;d Dodałam puder matujący :) Szminka bardzo pasuje na jesień. Dodałam sztuczne rzęsy i czarną kredkę oraz fioletowe cienie do powiek. Umalowałam ją na:

NOCNĄ IMPREZKĘ xD









Teraz ciuchy ;p Przed:

Jak mówiłam bardzo lubię skomplikowane stroje ;p Ten także jest bardzo prosty. Osobiście ja daję 8/10 :)
















Teraz po metamorfozie:


Ubrałam ją na żółto (jesiennie). Dodałam bluzkę z DKNY i spódnicę z BISOU. Gdyby miała pasek to bym go dodała ale nie miała. Dodałam także zółte buty z BISOU oraz apaszkę w panterkę.














Mi moja metamorfoza ze strojem się podoba ale z makijażem nie zabardzo xD Komentujcie i...i komentujcie xD Ok to do następnej metamorfozy! Paa ;dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz