środa, 4 maja 2011

Metamorfoza Vaaifa

Cześć ;d To znowu ja ;p Postanowiłam, że teraz będę zaczynać od ciuchów ;d Zobaczymy jak to będzie ale pewnie tak samo jak przedtem xd A więc oto następna metka użytkowniczki Vaaifa. Była (chyba xd) moim pierwszym znajomym na stardoll :) Ok. Była ona przed metką taka...czarna xd Skoro lubi czarne ubrania przygotowałam coś fajnego dla niej, ale najpierw zobaczcie jak wyglądała przed metamorfozą:

Podoba mi się strój ale jak dla mnie to za czarno ;dd Mój strój no też będzie czarny ale trochę w innym stylu ;d Daję jej 8,5/10 :)

















A oto mój strój po metamorfozie. Czarny, ale elegancki. Ta kamizelka bardzo mi się podoba. I jak mówiłam uwielbiam torebki przez ramię a szczególnie tą ;d Dodałam także legginsy z Fallen Angel. Bluzka biała jest po prostu ze sklepu Stardoll :) Nie wiem jak wam ale tez strój mi się bardzo podoba ;d
                                           

A teraz make- up. 
P.S Make- up nie jest dopasowany do stroju ;d

Hmmm...Jej makijaż był taki "ostry" (że tak powiem) no ale nie był taki zły. Z resztą sami zobaczcie:

Nie miała żadnej ładnej pomadki (tylko czarną i taką jakby brązową). Hmmm...Bardzo podobaja mi się natomiast jej rumieńce. Takie błyszczące xd Z cieniem do powiek trochę przesadziła... Moja ocena: 6,5/10 ;/














Teraz po metce. Nie jest on oryginalny ale no...Nie miałam pomysłu ;pp
Zobaczcie:

Rumieńców nie zmieniałam ;dd Z cieniem do powiek zrobiłam tak: Miała taki jakiś sraczkowaty cień LUXE xD Nie podoba mi się on więc pomalowałam nim jedną warstwę, pomalowałam białym cieniem do powiek i niebieską kredką . Zrobiłam to wszystko po to żeby był ładny odcień, ale i się błyszczał ;dd Pomadki jak mówiłam nie miała takiej która mi sie podoba dlatego pozostałam przy tych starych ustach ;dd Pieprzyk także pozostał na swoim miejscu. Zmieniłam fryzurę dla SS. i dodałam morską opaskę z kokardą. Ta kokarda nie pasowałaby do stroju, ale nie mogłam się powstrzymać ;dd







Ok koniec metki! Ocenicie sami która ładniejsza dodając komentarze! To do następnej metki ;dd

1 komentarz: