środa, 4 maja 2011

Metamorfoza missupr97

Hej ;D Teraz robię metamorfozę missupr97. To drugie konto misiaczek.girl ;dd Jej strój był ok ale makijaż?! Cienie (a może kredka ;d) były (moim zdaniem) okropne! (Sorki xD) Ale zaczynamy od nowych zasad, czyli zaczynamy od ciuchów. Miała na sobie sukienkę z Voile. Nie jest taka zła. Oceńcie sami :)

P.S - Sorki że takie małe ;dd
Jej kapelusz czy tam beret mi się podoba xd Rajstopy....Takie sobie... Daję 7/10 ;d
Ok teraz po metce:
















Hmmm...Ten strój jest bardzo tani :) Najzwyklejsza spódnica z BACICS za jedyne 4 sd. Bluzka czarna z Fallen Angel także za 4 sd. Pasek z Decades podkreśla talie (Wzięłabym grubszy pasek ale nie miała ;d). Zaplątany naszyjnik także z Fallen Angel, torebka z Otto za 3 sd oraz Buty czarno kremowe (w sam raz do tego stroju ;d) z Bisou za 4 sd :) Zapłacimy za ten strój ok. 15- 20 sd. W dzisiejszym stardollu za tyle kupisz może jedynie bluzkę. Oczywiście jeszcze zależy od sklepu :)











Ok, teraz make up. Jak mówiłam jej kredka (czy tam cień ;d) Był paskudny (przynajmniej dla mnie). Zobaczcie:
Czy to mieszanka zieleni z czernią?? Nawet nie wiem jaki to kolor xd Usta podstawowy róż z błyszczykiem...Nudaa! 5/10















Troszkę zaszalałam z cieniami do powiek i różem no ale...;d Ładnie to nawet wyszło ;dd Oceńcie sami:

Nie podobaja mi się jej krzaczaste brwi... Ale nie mogłam ich zmienić ;/ Może koloru włosów nie dopasowałam do make up, ale nie mogłam sie zdecydować... Wzięłam tak: Lekki różowy cień do powiek z Luxe, po nim namalowałam kremowy cień do powiek (najzwyklejszy z Doth) , później grubą, niebieską kredką po bokach, Lyner czarny, tusz do rzęs pogrubiający i wydłużający (czarny). A może jednak z różem nie jest tak źle co? ;dd A pomadkę wzięłam taką...Jakb...Pomarańczową? No...W każdym razie podobna do jej karnacji. A na szminkę jeszcze błyszczyk z LUXE oraz kokardkę na włosy :)






Ok narazie to już koniec metamorfoz chyba, że ktoś poprosi jeszcze to zrobie metke ;dd Teraz chcę pododawać jakieś kody, ciekawostki, nowości itp. ;d Więc do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz