środa, 4 maja 2011

Metamorfoza xddPoziomkAxdd

Hej :) To znowu ja :) Dziś metamorfoza mojej Misis Pożomki :) Ogólnie to wszystko mi się podoba gdyby nie jej oczy ;/ Przez nie wygląda jak chińczyk xd Z resztą sami zobaczcie:


Daję 9,5/10 :)















Teraz po metamorfozie ;d Może brzydziej zrobiłam ale sami ocenicie :)



Może trochę za dużo różu dodałam ;p Okulary przeciwsłoneczne dodają kobiecości xd Niebieski cień do powiek może do niczego nie pasuje, ale za to doskonały odcień na wiosnę. (moim zdaniem). Dobra teraz ciuchy. To jest przed metką:











No mi się podoba, ale prosiła mnie o metke xD daję 10/10. Pewnie zrobiłam ja brzydziej ale sama oceni ;d Więc teraz po metamorfozie:
















Dodałam płaszczyk z KOHL'S i pasek (chyba z Bisou). Do tego spodnie w panterkę i kozaczki także z KOHL'S. Ja osobiście uwielbiam takie płaszczyki. Jeszcze do tego kozaczki to dla mnie juz jest piękny strój :)














Ok to już koniec tej metamorfozy, mam nadzieję, że się podobała ;p Jeśli widziałeś tego posta, zostaw ślad, może komentarz? ;p

1 komentarz:

  1. No no , widzę że się postarałaś ^^. ... Ja Ci dam za tego chinczyka ! XD

    OdpowiedzUsuń